Alla inlägg den 6 mars 2014

Av Ida - 6 mars 2014 20:21

Idag i skolan har vi haft religion,Engelska,Matte,Samhällskunskap och sist teater i 2 timmar. Ingen speciell kul dag... Kunde inte koncentrera mig så bra idag heller efter som jag mår väldigt dåligt inombords. Slutade två idag och sedan gick jag hem och tog lite kladdkaka i kylen och ett glas med saft och gick upp och kollade på PLL. Sen har jag gjort tråkiga läxor och ätit kvällsmat. Sedan pratade jag med Emmi om helgen. Resten har jag bara tatt det lugnt man orkar ju inte med att göra något annat när man mår skit..
Blir det sista inlägget för idag.
Ha det så bra :-)

Av Ida - 6 mars 2014 20:05

Hej alla läsare:) Jag tänkte berätta det jag vet än så länge jag ska göra i helgen:)
På fredag är det som vanligt skola och sedan efter skolan ska jag hem och fixa lite. Sedan så ska jag åka till Dalängen och möta Emmi. Vi kommer sova över hela helgen. Efter vi kommit hem kommer vi äta och sedan sticka till affären och köpa lite godis och lite sånt:) Sedan blir det stallet. Sen på kvällen blir det nog bara äta lite kvällsmat och titta på någon film el nått:-) På lördag vet jag inte så mycket blir nog kanske lite stan vi får la se vad vi känner för och sedan på kvällen blir det att åka till stallet till Reigonal tävling. Efter det blir det nog att åka hem och ta det lugnt och hitta på något. På söndag vet jag inte riktigt vad vi kommer göra det får ni se då:)
Kommer ett inlägg antingen för hela helgen eller för varje dag:-)
Ha det så bra<3

Av Ida - 6 mars 2014 17:06

Nu hade jag tänkt att tipsa om två olika bodymistar.
Det första är Victoria Secret body mistar. Min favorit är Mango Temptation. Därför jag tipsa om det är för att dem de mesta luktar väldigt gott och har rätt snygga förpackningar som man kan ha på en hylla eller något. 250 ml kostar lite över hundra lappen beror på var man köper dem. Man kan köpa Victoria Secret body mistar på Grand parfermeri i Göteborg, Victoria Secret i Stockholm.
Det andra är Hollister body mistar alla luktar otroligt gott min allra favorit är Cresent Bay. Därför jag tipsar om dem här är för att dom luktar väldigt gott och har har också rätt snygga förpackningar. 250 ml kostar 128kr på Hollister. Finns även att köpa på Pinkroom i Göteborg.

Av Ida - 6 mars 2014 16:49

Hej nu har jag börjat blogga jag hoppas ni kommer gilla bloggen och läsa ofta;)
Nu kommer lite fakta om mig:
Jag är en tjej på snart 13 år. Jag har ett husdjur och det är katt.
Jag rider och gillar vara med kompisar.
I denna bloggen kommer jag lägga upp vad jag har gjort under dagar och lite annat sånt;) Ska försöka att blogga ett inlägg per dag;)
Ha det så bra:)

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6 7 8 9
10
11 12 13 14 15 16
17
18 19
20
21
22 23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<<
Mars 2014
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards