Alla inlägg den 13 mars 2014

Av Ida - 13 mars 2014 21:53

Här är det jag köpte idag och igår.
Den burken som är där är en test jag fick av de body shop fick en till men den kom inte med på bilden.
Ni kanske undrar varför jag köpte en kam men det är för när man har duschat och använder en borste så sliter det på håret så då ska man använda en sån kam och dem köper man på the body shop.
God natt:-)

Hej

Av Ida - 13 mars 2014 21:40

Idag hade vi religon, samhällskunskap och teater i skolan det var jätte långa pass. Sedan efter skolan var jag med Hanna vi åkte till stan för hon skulle köpa ett par byxor. Så vi åt på Elaka Måns och kollade i affärer. Sedan åkte vi hem och gjorde ögonbindels sminkning och kollade vem som gjorde bäst och det var ju jag... Sedan ringde mamma om en häst eventuellt jag skulle ha som foderhäst men tror inte riktigt det blir den för den hade em skada och det är inte så bra. Så nu är det bara leta vidare.. Sedan så kom jag och Hanna på vart vi skulle praoa och vi ska praoa i hop på ett ställe:) vi ska kolla med dem i morgon. Kommer ett inlägg på min haul kommer ta kort så kommer nog i kväll.
Är ju nationella prov i morgon känns skit kommer ju vara as trött sen på ridningen.
Ha det så bra<3

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6 7 8 9
10
11 12 13 14 15 16
17
18 19
20
21
22 23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<<
Mars 2014
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards