Alla inlägg den 18 mars 2014

Hej

Av Ida - 18 mars 2014 14:03

Nu sitter jag och äter nudlar med biffsmak och dricker vatten med mango smak. Kom hem från skolan vid tjugo i 2. Vi fick sluta tidigare för vi var på sockerbruket och kollade på teater. Så man fick cykla hem själv hem sen. Det var en musikal teater det var långtråkigt att titta på och det var inte särskilt bra..När jag har ätit blir det att plugga...
Hoppas ni har det bra hörs nog mer sen:)

Av Ida - 18 mars 2014 07:22

Hej förlåt för att det inte blev ett inlägg i går men hade fullt upp. Vi hade studiedag i går. Igår va jag med Tilde och vi va nästan i stallet hela dagen det var bara att vi åkte hem lite i mellan åt. För Tilde skulle duscha Ida på morgonen och sedan så skrubbade vi krubban. Sen efter så åkte vi hem och åt och väntade lite till vi skulle åka igen. Sen åkte vi väg igen och då skulle Tilde rida. Nu så ska jag gå ner och äta frukost. Idag ska vi på någon musikal tråkigt...
Blir ett inlägg när jag kommer hem eller lite senare. Måste vara hemma idag för måste verkligen plugga till provet vi har på onsdag. Vi ska kunna alla länder, huvudstäder och floder i Europa. Men nu ska jag gå ner och äta och göra i ordning mig
Ha de så bra <3

Det är Ida.

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6 7 8 9
10
11 12 13 14 15 16
17
18 19
20
21
22 23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<<
Mars 2014
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards